Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр №3

Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр №3
Сэдэв: Мэдээлэл, харилцаа холбооны технологийн ёс зүй
Хамрах хүрээ: 12-р анги
Хугацаа: 40мин
Зорилго: МХХТ – ийн ёс зүй, МХХТ ашиглах үедээ өдөр тутмын амьдралын хууль, тогтоомж, дүрэм журам, ёс суртахууны хэм хэмжээг сахин мөрдөх. МХХТ – ийг соёлтой зөв хэрэглэх талаар мэдлэгтэй болно.

Зорилт:
-          МХХТ –ийн ёс зүйн талаар мэдлэгтэй болох
-          Сүлжээний ёс зүй

Хэрэглэгдэхүүн: Ээлжит хичээлийн хөтөлбөр №3, сурах бичиг,
Заах арга зүй: Асуудал дэвшүүлэх арга, харилцан ярилцах арга, бие дааж ажиллах, дүн шинжилгээ хийх
Хичээлийн агуулга.
Мэдлэг
Чадвар
Төлөвшил
Хэрэглээ
МХХТ-ийн ёс зүй, хэм хэмжээ, МХХТ-ийн ёс зүйг даган мөрдөх, сүлжээний ёс зүйн дүрэм
-    МХХТ-ийг зөв бөгөөд ёс зүйтай ашиглах
-    Асуудлыг тал бүрээс нь задлан шинжлэх
-    Хууль тогтоомж, дүрэм журмыг сахин мөрдөх
-    МХХТ-ийг зөв хэрэглэх, эрх зүйн зөрчил гаргахгүй байх
-    Интернэт, нийгмийн сүлжээний орчинд биеэ соёлтой, зөв авч явах
-    Цахим шуудан зөв ашиглах

Хичээлийн хэлбэр:
-          Зорилгоо хэрэгжүүлэх хэлбэр:  Сурагчдыг сэдэлжүүлэх өөрсдөөр нь мэдлэг бүтээлгэх, уг хичээлээр олж авсан мэдлэгийг бататгахуйц дасгал ажиллуулах, мэдлэгээ тогтвортой хөгжлийн боловсролтой холбох
-          Зохион байгуулалтын хэлбэр: Багш сурагчид хамтран ажиллах
Эзэмшихүйн үе шатны төлөвлөлт:
Баримжаа ялган таних үед хэрэглэх (Төсөөлөл)
Баримжааг эзэмших үед хэрэглэх арга (Мэдлэг)
Баримжааг үнэлж хөгжүүлэх үед хэрэглэх арга (чадвар, хандлага, төлөвшил)
-          Харилцан ярилцах арга
-          Бие даан ажиллах
-          Мэдлэг бүтээх


Хичээлийн бүтэц:
Хичээлийн зохион байгуулалт 40 мин
t
Багшийн үйл ажиллагаа
Сурагчийн үйл ажиллагаа
1
Ангийн зохион байгуулалт
2 мин
Сайн байцгаана уу? Сурагчидтай мэндэлж ирцийг бүртгэнэ.
Сайн сайн байна уу? Хичээлийн хэрэглэгдэхүүнээ бэлдэнэ.
2
Сэдэл төрүүлэх ба сэргээн санах шат
3 мин
Өмнөх хичээлийн талаар ярилцана. Мөн өнөөдрийн хичээлтэй ижил болон ялгаатай тал нь юу байж болох талаар сурагчидаас санал бодлын сонсож ярилцана
Цахим болон бодит ертөнцийн эрх зүй, ёс зүйн хоорондоо ижил төстэй.
3
Асуулт дэвшүүлэх үе шат
7 мин
МХХТ-ийн ёс зүй гэж юу вэ? ёс зүй талаарх ойлголт болон түүнийг хэрхэн дагаж мөрдөх тухай слайд харуулж харилцан ярилцан тайлбар хийнэ.
-          Эрх зүйтэй төстэй зүйл
-          Ёс суртахуун
-          Дүрэм журам
-          Биеэ зөв зохистой авч явах гэх мэт
4
Асуудал шийдвэрлэх үе шат
5 мин
МХХТ-ийн ёс зүй болон, оюуны өмчийн асуудлын талаар жишээ харуулж дүгнэлт задлан шинэжилгээ хийлгэнэ
-          Оюуны өмч нь хувь хүний өөрийн бүтээсэн зүйл
-          Ном зохиол гаргах кино дуу хийх
-          Хүний хийсэн кино дуу гэх мэт зүйлсийг зөвшөөрөлгүй олон нийтэд түгээх. Цахим ертөнцөд нийтлэх зэрэг нь оюун өмчид халдаж байгаа хэрэг
-          Энэ нь оюун өмчийн хулгаа юм.
5
Бататгах
4 мин
Ажлын хуудас 1 өгч ажиллуулна
Ажлын хуудсыг бие дааж хурдан шуурхай ажиллана
6
Үнэлгээ
3 мин
Стандартын бус үнэлгээгээр үнэлгээ өгнө
Ажлын хуудас бөгөлсөн байдлаар нь үнэлнэ
7
Дүгнэлт
14 мин
Ёс зүйн зөрчилийн талаар жишээ гаргуулж харилцан ярилцаж арга хэмжээ үр дүнгийн талаар дэвтэрт бичүүлнэ
Ажлын хуудсанд дүгнэлт хийж ярилцана. Сурагчид бие даан жишээ гаргаж түүндээ анги хамт олноороо дүгнэлт хийж дэвтэртээ тэмдэглэнэ. Ойлгоогүй үлдсэн зүйлээ багшаас асууна.
8
Гэрийн даалгавар
2 мин
Сурах бичиг хуудас 21, чадахуйн 5-6
Гэрийн даалгавраа анхааралтай дэвтэртээ бичиж тэмдэглэнэ.




Ажлын хуудас:
МХХТ-ийн ёс зүйн зөрчлийн жишээ гаргах

Зөрчил гарсан орчин
Гарсан зөрчил
Зөрчил гаргагч
Зөрчлийн үр дагавар
Фэйсбүүк





Мэдээллийн агнетлаг

Мобайл банк




Найзынхаа зургийг программ ашиглан өөрчлөн тохуурхсан
Сурагч Б

No comments:

Post a Comment